My concert experience

 
Två videos från när jag ( Hannah ) var på konserten i NYC. Tänkte skriva en liten snabb concert experience eftersom att jag redan sett henne en gång. 
 
Jag åkte som sagt till New York för att se Ariana den 21 Mars i Madison Square Garden. När man väl kom in till arenan var det fullt av olika merch stånd, det gällde att vara rätt snabb fram för det var hur mycket människor som helst. Själv köpte jag Jerseyn, dom svarta kattöronen eftersom jag får de lysnade på konserten i maj och en ljusstav. Ska ni köpa jerseyn tipsar jag er om att köpa en eller två storlekar större, jag har normalt xxs eller xs men det fanns inte så jag fick ta s men den är nästintill för liten för mig. Hur som helst, eftersom att vi var ganska tidiga gick vi till photoboothen, finns en som Fahlo annordnar där man får ställa sig och ta kort med vänner eller själv, sedan gick vi till våra platser och cashmere cats började ungefär 20 min efter innan det var Rixtons tur och shit, bästa förbandet jag sett. Frankie kom även upp på scenen och alla freakade. 
 
( vet att några går för att se Rixton, ett tips ställ er på långsidan för han som är leadsinger kommer springa runt bland fansen där) 
 
Ca 40 minuter efter kom Ariana ut och jag vet inte ens vart jag ska börja, hon var hur underbar som helst, hela konserten var magisk, hade så många blandade känslor. Fick äntligen se förebilden jag följt sedan slutet av 2008 så det var väldigt känslofyllt. Alltså hennes moves var verkligen to die for och hennes röst går knappt att beskriva, spelade ingen roll om hon hade lite backup i bakgrunden på vissa, hennes röst live var verkligen on point. Stod med gåshud 110% utav hela konserten. Det kändes som om allting var över på ca 20 minuter och sedan försvann hon. 
( Ni som ska filma, var noga med att ladda kameror/rensa telefonen, det är sååå surt att behöva stå och göra det mendan någon uppträder) Alltså det går inte ens och beskriva hur underbart det var, det går verkligen inte. 
 
Såg även Scooter, Joan och Frankie några meter från mig så ropade på dem och dom vinkade, såg Brian och Scott typ 2 meter ifrån men hann inte gå fram innan dom försvann bakom arenan och som ett litet plus i kanten klappde jag 4/6 av hennes hundar utanför deras lägemhet men fick bara två på bild haha men hur mycket lifegoal är inte det eheh? Lämnade även en scrapbook i  lägenheten när jag var där som han i receptionen skulle ge henne, Frankie eller Joan. 
 
 
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN | JOHANNA LAUSING