Presentation - Hannah

Hej, mitt namn är Hannah och är född 1998. Jag är bosatt i en liten stad en bit utanför Linköping och går första året i samhällsprogramet med inrikting media. Jag har inga direkta planer för framtiden utan tar det som det kommer men just nu är målet att gå collage i USA. 
 
Mina största förebilder är Selena Gomez och såklart Ariana. Jag har gillat Ariana sen början av 2009, jag hittade henne på YouTube efter att hon postat en cover på higher. Min största dröm är såklart att träffa henne och det är någonting som kommer hända när hon kommer hit till Sverige. Jag har redan sett henne live en gång i New York men kommer även att gå på konserten här i Sverige
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN | JOHANNA LAUSING