Hotar Big Sean Justin?

Efter att Justin har gästat Arianas konserter 2 gånger så har det spekulerats en hel del på att Big Sean inte gillar Justin, speciellt efter några tweets som spridit sig över sociala medier där Big Sean skrivit något som skulle kunna vara om Justin, många ser det som hot.
 
Tweeten löd:
"Den här killen är påväg att lära sig att inte röra min tjej. Tro det." Men hans företrädare för JustJared.com berättade att den tweeten inte var sann. Men han tweetade inte bara det, utan även detta:
 
" Så många gånger i mitt liv önskar jag att jag kunde vara på två ställen samtidigt "
 

Men enligt uppgifter så är inte den tweeten heller riktat mot Justin, svårt dethär.. Vad tror ni?
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN | JOHANNA LAUSING